Mokymo priemonė

Skirtingi, bet vienodai vertingi

← Grįžti į sąrašą

Nagrinėdamas šio mokymosi objekto medžiagą atpažinsi ir įvertinsi vyrų ir moterų skirtumus. Jų mąstymas, pasaulio pažinimas ar buvimo būdas yra skirtingi, tačiau vertė vienoda.Pripažinti, kad esame skirtingi, svarbu. Tad atsakymą, kaip tokiems skirtingiems išmokti būti kartu, rasi šiame mokymosi objekte. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Dorinis ugdymas (tikyba)

Klasės

9, 10, 11, 12

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB „Šviesa“

ID numeris

LTLOM 851

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Nėra

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Katalikų tikyba (9,10 kl.)
  • Katalikybė ir pasaulio religijos (11,12 kl.)
  • Pašaukimai gyvenimui (11,12 kl.)

Veiklos sritys

  • Bendravimas, sutarimas
  • Šventojo Rašto ir tikėjimo pažinimas

Gebėjimai

  • 2.2. Analizuoti problemas, kurių kyla įvairiai interpretuojant lyčių teises, lygybę, santykius, vaidmenis
  • 2.3. Analizuoti grėsmes gyvybei ir šeimai, ieškoti būdų, kaip jas įveikti
  • 3.2. Kritiškai vertinti mūsų laikų stabus – turtą, aukštą postą, populiarumą, seksualumą. Aptarti ir gyvenimo pavyzdžiais iliustruoti evangelijose nušviestą požiūrį į pinigus, turtą, blogio šaknis. Svarstyti kiekvieno asmens vertingumą remiantis Bažnyčios mokymu. Paaiškinti bendrystės santykių svarbą kiekvienam asmeniui kaip Dievo atspindžiui, kritiškai vertinti rinkos santykius.

Žinios ir supratimas

  • 2.2.1. Paaiškinti lyčių skirtingumą kaip gėrį ir nurodyti galimas grėsmes
  • 2.2.2. Aptarti lytiškumo sampratą Šventajame Rašte ir Bažnyčios mokyme
  • 3.2.3. Nagrinėti Bažnyčios mokymą apie asmens paskirtį bendrystei, žmogaus santykius su Dievu, kitais žmonėmis, savimi, savo ir kito lytiškumu, kūrinija.

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra