Mokymo priemonė

Žmogus – kūniškas, lytiškas asmuo

← Grįžti į sąrašą

Šis mokymosi objektas padeda suprasti unikalią žmogaus – vienintelės protingos ir laisvos būtybės – prigimtį, atskleisti jo lytiškumo prasmę, parodyti, kokie turėtų būti santykiai su kitos lyties asmeniu, kad nebūtų pažeistas prigimtinis orumas. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Dorinis ugdymas (tikyba)

Klasės

9, 10, 11, 12

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB „Šviesa“

ID numeris

LTLOM 711

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Nėra

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Katalikų tikyba (9,10 kl.)
  • Pašaukimai gyvenimui (11,12 kl.)

Veiklos sritys

  • Gyvenimo klausimai tikėjimo požiūriu
  • Bendravimas ir sutarimas

Gebėjimai

  • 1.1. Svarstyti, kodėl lytiškumą reikia suprasti kaip dovaną
  • 1.3. Siekti laisvę rinktis suvokiant, kad esi atsakingas už savo poelgius
  • 2.2. Savarankiškai apsispręsti, pasirinkti, išdrįsti pasisakyti, veikti. Pagrįsti asmenines nuostatas ir vertybes, dalytis jomis; pagarbiai priimti kitų vertybes. Atvirai ir drąsiai reikšti savo požiūrį išlaikant toleranciją, taktą. Argumentuoti savo nuomonę, ginti įsitikinimus, elgtis pagal juos nepasiduodant grupės, mados, autoritetų spaudimui.

Žinios ir supratimas

  • 1.1.1. Atarti įvairius požiūrius į vyrą ir į moterį ir paaiškinti biblinę sampratą
  • 1.1.2. Apibūdinti lytiškumą kaip Dievo dovaną, aptarti jo paskirtį
  • 1.3.1. Paaiškinti mūsų laisvės ir atsakomybės ryšį, pateikti pavyzdžių
  • 2.2.1. Lyginti individo ir asmens sampratas krikščioniškuoju požiūriu, analizuoti priežastis, kodėl žmogus yra paverčiamas priemone.
  • 2.2.2. Suvokti savo tapatumą, savastį, lytiškumą, kiekvieno asmens teises, laisvę bei vertę; paaiškinti, kuo krikščionybė tai grindžia.

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra