Mokymo priemonė

Diagramos

← Grįžti į sąrašą

Pateikiamos šešių tipų diagramos, analizuojami jų privalumai ir trūkumai. Patariama rinktis stulpelinę, juostinę arba skritulinę diagramą, vengti trimačių stulpelinių diagramų. Mokoma, kaip sukurti gerą histogramą. Patikslinama žodžio „histograma“ reikšmė. Rinkinio pabaigoje pateikiamos trijų sudėtingumo lygių pasirenkamo atsakymo užduotys ir trumpo atsakymo užduotys. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės matematikai (http://smp2014ma.ugdome.lt/) dalis.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Matematika

Klasės

11, 12

Raktažodžiai
Kalba

lietuvių

Autorius

UAB „Spora“

ID numeris

LTLOM M112

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Ekrano raiška (ne mažesnė) – 1280 x 800. Procesoriaus dažnis (CPU) – 1 GHz ir daugiau. Operatyvioji atmintis (RAM) – 1GB ir daugiau. Rekomenduojama naršyklė – Mozilla Firefox. Rekomenduojama naudoti ne senesnius, nei žemiau nurodyta, mobiliuosius įranginius – Samsung Galaxy Tab 10.1, Google Nexus 7, Google Nexus 10, Apple iPad 3.

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Matematika BK (11,12 kl.)
  • Matematika IK (11,12 kl.)

Veiklos sritys

  • 5. Tikimybių teorija. Statistika
  • 5. Tikimybių teorija. Statistika

Gebėjimai

  • 5.6. Taikyti teorines statistikos žinias renkant duomenis ir klasifikuoti tiriamus duomenis pagal pasirinktus požymius. Skirti kiekybinius ir kokybinius požymius. Naudotis turimomis IKT
  • 5.2. Taikyti statistikos žinias renkant ir klasifikuojant tiriamus duomenis pagal pasirinktus požymius. Skirti kiekybinius ir kokybinius požymius. Naudotis turimomis IKT

Žinios ir supratimas

  • 5.2.3. Žinoti, kas yra dažnis ir santykinis dažnis. Sudaryti dažnių ir santykinių (procentinių) dažnių lenteles. Surinktus ir apdorotus duomenis vaizduoti diagramomis
  • 5.2.4. Žinoti ryšį tarp dažnių lentelėse ir diagramose pateiktų duomenų. Sieti vienas diagramas su kitomis
  • 5.2.5. Grupuoti duomenis į vienodo ilgio intervalus. Surinktus ir apdorotus duomenis vaizduoti histograma
  • 5.6.3. Žinoti, kas yra dažnis ir santykinis dažnis. Sudaryti dažnių ir santykinių (procentinių) dažnių lenteles. Mokėti surinktus ir apdorotus duomenis vaizduoti diagramomis
  • 5.6.5. Grupuoti duomenis į vienodo ilgio intervalus. Mokėti surinktus ir apdorotus duomenis vaizduoti histograma

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra