Akcentuojama, kad uždaviniai su kotangentais lengvai paverčiami uždaviniais su tangentais. Elementari nelygybė išsprendžiama naudojant kaip sprendimo priemonę kotangento funkcijos grafiką. Ta pati nelygybė išsprendžiama ir sprendimo žingsnius parodant vienetiniame apskritime. Nelygybė su moduliu primena modulio prasmę. Dviem būdais išspręsta nelygybė ctg x < tg x, moksleiviai gali įvertinti, kuris būdas pranašesnis. Rinkinio pabaigoje pateikiamos trijų sudėtingumo lygių pasirenkamo atsakymo užduotys ir trumpo atsakymo užduotys. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės matematikai (http://smp2014ma.ugdome.lt/) dalis.
PradėtiDetali informacija
Matematika
11, 12
lietuvių
UAB „Spora“
LTLOM M_084m
Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ne
Pasiekimai
Bendroji programa
- Matematika IK (11,12 kl.)
Veiklos sritys
- 2. Funkcijos, lygtys, nelygybės, sistemos
Gebėjimai
- 2.9. Taikyti trigonometrinių funkcijų (sinuso, kosinuso, tangento ir kotangento) savybes, naudotis turimomis IKT
Žinios ir supratimas
- 2.9.14. Grafiškai spręsti trigonometrines nelygybes f(x)* a(f(x) sinx, f(x) cosx, f(x)=tgx,* žymi <, >, ≤, ≥, a – realusis skaičius), naudojantis turimomis IKT