Pirmiausia algoritmiškai išsprendžiama elementari nelygybė, parodant sprendimo žingsnius grafike. Po to ta pati nelygybė išsprendžiama pasinaudojant vienetiniu apskritimu. Moksleiviai gali palyginti du sprendimo būdus. Sudėtingesnei nelygybei pritaikomas keitinys ir intervalų metodas. Įspėjama, kad nėra tokios taisyklės – „atmesti trigonometrinių funkcijų ženklus“. Parodyta, kaip spręsti nelygybę nubraižius du grafikus. Rinkinio pabaigoje pateikiamos trijų sudėtingumo lygių pasirenkamo atsakymo užduotys ir trumpo atsakymo užduotys. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės matematikai (http://smp2014ma.ugdome.lt/) dalis.
PradėtiDetali informacija
Matematika
11, 12
lietuvių
UAB „Spora“
LTLOM M082
Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ne
Ekrano raiška (ne mažesnė) – 1280 x 800. Procesoriaus dažnis (CPU) – 1 GHz ir daugiau. Operatyvioji atmintis (RAM) – 1GB ir daugiau. Rekomenduojama naršyklė – Mozilla Firefox. Rekomenduojama naudoti ne senesnius, nei žemiau nurodyta, mobiliuosius įranginius – Samsung Galaxy Tab 10.1, Google Nexus 7, Google Nexus 10, Apple iPad 3.
Pasiekimai
Bendroji programa
- Matematika IK (11,12 kl.)
Veiklos sritys
- 2. Funkcijos, lygtys, nelygybės, sistemos
Gebėjimai
- 2.9. Taikyti trigonometrinių funkcijų (sinuso, kosinuso, tangento ir kotangento) savybes, naudotis turimomis IKT
Žinios ir supratimas
- 2.9.14. Grafiškai spręsti trigonometrines nelygybes f(x)* a(f(x) sinx, f(x) cosx, f(x)=tgx,* žymi <, >, ≤, ≥, a – realusis skaičius), naudojantis turimomis IKT