Pirmiausia lėtai, išsamiai aiškinant, išsprendžiama paprasčiausia nelygybė, sprendinius parodant vienetiniame apskritime. Tada parodomas kitas sprendimo būdas – pasinaudojant sinusoide. Dar kartą elementarios nelygybės sprendimas aiškinamas vaizdo įrašu. Sudėtingesnei nelygybei pritaikomas keitinys ir intervalų metodas. Nelygybės sprendimas pasinaudojant sinusoide paaiškinamas kaip algoritmas. Rinkinio pabaigoje pateikiamos trijų sudėtingumo lygių pasirenkamo atsakymo užduotys ir trumpo atsakymo užduotys. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės matematikai (http://smp2014ma.ugdome.lt/) dalis.
PradėtiDetali informacija
Matematika
11, 12
lietuvių
UAB „Spora“
LTLOM M081
Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ne
Ekrano raiška (ne mažesnė) – 1280 x 800. Procesoriaus dažnis (CPU) – 1 GHz ir daugiau. Operatyvioji atmintis (RAM) – 1GB ir daugiau. Rekomenduojama naršyklė – Mozilla Firefox. Rekomenduojama naudoti ne senesnius, nei žemiau nurodyta, mobiliuosius įranginius – Samsung Galaxy Tab 10.1, Google Nexus 7, Google Nexus 10, Apple iPad 3.
Pasiekimai
Bendroji programa
- Matematika IK (11,12 kl.)
Veiklos sritys
- 2. Funkcijos, lygtys, nelygybės, sistemos
Gebėjimai
- 2.9. Taikyti trigonometrinių funkcijų (sinuso, kosinuso, tangento ir kotangento) savybes, naudotis turimomis IKT
Žinios ir supratimas
- 2.9.14. Grafiškai spręsti trigonometrines nelygybes f(x)* a(f(x) sinx, f(x) cosx, f(x)=tgx,* žymi <, >, ≤, ≥, a – realusis skaičius), naudojantis turimomis IKT