Mokymo priemonė

Šaknys

← Grįžti į sąrašą

Išsamiai paaiškintas šaknies apibrėžimas ir klaidos, kurias daro jo nesupratę moksleiviai. Išaiškinta, kuo skiriasi šaknys iš realiųjų skaičių ir šaknys iš kompleksinių skaičių, kurie neturi menamosios dalies. Pateikiamas žaidimas, padedantis išmokti traukti šaknis mintinai. Mokoma suvienodinti šaknų rodiklius. Pateikiamas sudėtingesnių veiksmų su šaknimis pavyzdys. Rinkinio pabaigoje pateikiamos trijų sudėtingumo lygių pasirenkamo atsakymo užduotys ir trumpo atsakymo užduotys. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės matematikai (http://smp2014ma.ugdome.lt/) dalis.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Matematika

Klasės

11, 12

Raktažodžiai
Kalba

lietuvių

Autorius

UAB „Spora“

ID numeris

LTLOM M012

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Ekrano raiška (ne mažesnė) – 1280 x 800. Procesoriaus dažnis (CPU) – 1 GHz ir daugiau. Operatyvioji atmintis (RAM) – 1GB ir daugiau. Rekomenduojama naršyklė – Mozilla Firefox. Rekomenduojama naudoti ne senesnius, nei žemiau nurodyta, mobiliuosius įranginius – Samsung Galaxy Tab 10.1, Google Nexus 7, Google Nexus 10, Apple iPad 3.

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Matematika BK (11,12 kl.)
  • Matematika IK (11,12 kl.)

Veiklos sritys

  • 1. Realieji skaičiai ir reiškiniai
  • 1. Realieji skaičiai ir reiškiniai

Gebėjimai

  • 1.4. Taikyti veiksmų su laipsniais ir veiksmų su n-tojo laipsnio šaknimis savybes sprendžiant skaičiavimo, reiškinių pertvarkymo ir palyginimo uždavinius, naudotis turimomis IKT
  • 1.4. Taikyti veiksmus su laipsniais ir veiksmus su n-tojo laipsnio šaknimis, naudotis turimomis IKT

Žinios ir supratimas

  • 1.4.3. Mokėti atlikti paprastus veiksmus su n-tojo laipsnio šaknimis
  • 1.4.3. Žinoti veiksmų su n-tojo laipsnio šaknimis savybes ir atlikti nesudėtingus veiksmus su šaknimis. Pagrįsti n-tojo laipsnio šaknų savybes.

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra