Mokymo priemonė

Aplinkos tarša

← Grįžti į sąrašą

Peržiūrėjęs skaidres suprasi, kaip pragaištingai yra niokojama ir teršiama aplinka, sužinosi, kokių priemonių reikėtų imtis, norint išsaugoti švarią aplinką ir orą.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Pasaulio pažinimas

Klasės

3, 4

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB "Edukacinės sistemos", UPC, Aušra Semėnienė

ID numeris

SODAS 1404477947

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Saugomos

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Naršyklė, Flash Player

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Pasaulio pažinimas (3,4 kl.)

Veiklos sritys

  • Žmogus ir gyvoji gamta

Gebėjimai

  • 5.4. Suprasti ir paaiškinti, kokia pragaištinga gyvybei yra neatsakinga žmogaus ūkinė veikla, kai teršiama aplinka, naikinami miškai, nusausinamos pelkės ir pan. Gebėti iliustruoti pavyzdžiais nesaikingą ir neatsakingą gamtos išteklių naudojimą. Siūlyti, kaip galima būtų spręsti aplinkos taršos problemas.

Žinios ir supratimas

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra