Žaisdamas šį žaidimą susipažinsi su daiktais, kurie atsirado dėl naujų mokslo išradimų, ir gebėsi atpažinti, į kokias erdvines geometrines figūras jie panašūs.
PradėtiDetali informacija
Dalykas
Matematika, Pasaulio pažinimas
Klasės
3, 4
Raktažodžiai
Kalba
lietuvių
Autorius
UAB "Edukacinės sistemos", UPC, Vilija Ramanauskienė
ID numeris
SODAS 1404390948
Platintojas
Autorių turtinės teisės
Saugomos
Mokama
Ne
Techniniai reikalavimai
Naršyklė, Flash Player
Pasiekimai
Bendroji programa
- Matematika (3,4 kl.)
- Pasaulio pažinimas (3,4 kl.)
Veiklos sritys
- 3. Geometrija
- Žmogus ir gyvoji gamta
Gebėjimai
- 3.2. Atpažinti kubą, stačiakampį gretasienį, ritinį, piramidę, kūgį, rutulį. Modelyje ir brėžinyje parodyti kubo, stačiakampio gretasienio, prizmės briaunas, viršūnes, sienas. Taikyti žinias apie erdvės geometrines figūras paprastiems uždaviniams spręsti
- 5.3. Remiantis pavyzdžiais, paaiškinti, kaip pritaikius mokslo atradimus galima pagerinti žmonių gyvenimo sąlygas ir sveikatą.