Mokymo priemonė

Atskirk gyvus ir negyvus objektus

← Grįžti į sąrašą

Robotukas lankosi zoologijos sode. Šiuo žaidimo etapu drauge su Robotuku iš pradžių turėsi atpažinti ir pažymėti objektus, kurie auga, kvėpuoja, maitinasi, juda ir dauginasi, tuomet pagal visus šiuos požymius atskirti gyvus ir negyvus objektus.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Pasaulio pažinimas

Klasės

1, 2

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB "Edukacinės sistemos", UPC, Ilona Surgautienė

ID numeris

SODAS 1404220573

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Saugomos

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Naršyklė, Flash Player

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Pasaulio pažinimas (1,2 kl.)

Veiklos sritys

  • Žmogus ir gyvoji gamta

Gebėjimai

  • 5.4. Gebėti sugrupuoti pateiktus artimiausios aplinkos objektus į gyvus ir negyvus. Atlikti nesudėtingus sugretinimus, išskirti gyvų ir negyvų objektų skirtumus ir panašumus. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra gyvybė.

Žinios ir supratimas

  • 5.4.1. Atpažinti, kas aplinkoje yra gyvas, o kas – negyvas. Nusakyti svarbiausius požymius, kuriais gyvas organizmas skiriasi nuo negyvo daikto.

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra