Pirmoje žaidimo dalyje iš geometrinių figūrų galėsi sudėlioti įvairius daiktus. Antroje dalyje su Robotuku pasitikrinsi, ar žinai geometrinių figūrų pavadinimus ir jų elementus.
PradėtiDetali informacija
Dalykas
Matematika, Pasaulio pažinimas
Klasės
1, 2
Raktažodžiai
Kalba
lietuvių
Autorius
UAB "Edukacinės sistemos", UPC, Ilona Surgautienė
ID numeris
SODAS 1404212127
Platintojas
Autorių turtinės teisės
Saugomos
Mokama
Ne
Techniniai reikalavimai
Naršyklė, Flash Player
Pasiekimai
Bendroji programa
- Matematika (1,2 kl.)
- Pasaulio pažinimas (1,2 kl.)
Veiklos sritys
- 3. Geometrija
- Žmogus ir gyvoji gamta
Gebėjimai
- 3.1. Atpažinti tašką, atkarpą, trikampį, stačiakampį. Modelyje parodyti trikampio ir stačiakampio elementus (kraštinė, kampas, viršūnė)
- 5.4. Gebėti sugrupuoti pateiktus artimiausios aplinkos objektus į gyvus ir negyvus. Atlikti nesudėtingus sugretinimus, išskirti gyvų ir negyvų objektų skirtumus ir panašumus. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra gyvybė.