Mokymo priemonė

Iš geometrinių figūrų sudėk daiktus

← Grįžti į sąrašą

Pirmoje žaidimo dalyje iš geometrinių figūrų galėsi sudėlioti įvairius daiktus. Antroje dalyje su Robotuku pasitikrinsi, ar žinai geometrinių figūrų pavadinimus ir jų elementus.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Matematika, Pasaulio pažinimas

Klasės

1, 2

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB "Edukacinės sistemos", UPC, Ilona Surgautienė

ID numeris

SODAS 1404212127

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Saugomos

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Naršyklė, Flash Player

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Matematika (1,2 kl.)
  • Pasaulio pažinimas (1,2 kl.)

Veiklos sritys

  • 3. Geometrija
  • Žmogus ir gyvoji gamta

Gebėjimai

  • 3.1. Atpažinti tašką, atkarpą, trikampį, stačiakampį. Modelyje parodyti trikampio ir stačiakampio elementus (kraštinė, kampas, viršūnė)
  • 5.4. Gebėti sugrupuoti pateiktus artimiausios aplinkos objektus į gyvus ir negyvus. Atlikti nesudėtingus sugretinimus, išskirti gyvų ir negyvų objektų skirtumus ir panašumus. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra gyvybė.

Žinios ir supratimas

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra