Mokymo priemonė

Ar skiri daiktus pagal jų amžių?

← Grįžti į sąrašą

Atsakydamas į klausimus ir atlikdamas užduotis, pasitikrinsi, ar atpažįsti senovinius ir šiuolaikinius daiktus, moki juos sugrupuoti, suskaičiuoti, ar skiri, kas yra tikra, o kas – išgalvota.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Pasaulio pažinimas

Klasės

1, 2

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB "Edukacinės sistemos", UPC, Rasa Rugelienė

ID numeris

SODAS 1404210022

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Saugomos

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Naršyklė, Flash Player

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Pasaulio pažinimas (1,2 kl.)

Veiklos sritys

  • Žmonių gyvenimo kaita

Gebėjimai

  • 2.9. Nusakyti, ką galima sužinoti apie praeitį iš paprasčiausių istorijos liudytojų (senų laiškų, nuotraukų, darbo įrankių ir kt.). Grupuoti ir lyginti senovinius ir šiuolaikinius daiktus.
  • 2.10. Paaiškinti, kuo skiriasi išgalvotos istorijos nuo tikrų įvykių; kurti fantastines istorijas, pateikti realių faktų. Rinkti informaciją iš įvairių istorijos šaltinių, ją panaudoti.

Žinios ir supratimas

  • 2.9.1. Nurodyti, kokie daiktai ar objektai gali būti praeities liudytojai. Suprasti, pagal kokius požymius galima atskirti seną daiktą nuo šiuolaikinio.

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra