Mokymo priemonė

Aplankyk žvejo gryčią

← Grįžti į sąrašą

Su Robotuku pasisvečiavęs šventėje Buities muziejuje, sužinosi apie žvejo darbą, atpažinsi ir įvardysi skritulį.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Matematika, Pasaulio pažinimas

Klasės

1, 2

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB "Edukacinės sistemos", UPC, Rita Adomonienė

ID numeris

SODAS 1404130548

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Saugomos

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Naršyklė, Flash Player

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Matematika (1,2 kl.)
  • Pasaulio pažinimas (1,2 kl.)

Veiklos sritys

  • 3. Geometrija
  • Žmonių gyvenimo kaita

Gebėjimai

  • 3.1. Atpažinti tašką, atkarpą, trikampį, stačiakampį. Modelyje parodyti trikampio ir stačiakampio elementus (kraštinė, kampas, viršūnė)
  • 2.6. Konkrečiais pavyzdžiais iliustruoti, kaip atrodė žmonių gyvenimas praeityje ir koks jis dabar. Gebėti skirti nūdienos ir senovinius pastatus; nusakyti, kokius drabužius žmonės vilkėjo seniau; atpažinti darbo įrankius, pasakyti, kokius darbus jais dirbo; paaiškinti, kaip prekiavo, kodėl rinkdavosi vienas ar kitas susisiekimo, ryšių priemones. Nusakyti, kaip keitėsi žmonių gyvenimo būdas nuo seniausiųjų laikų iki šių dienų.

Žinios ir supratimas

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra