Mokymo priemonė

Kaip skirti įvairius objektus?

← Grįžti į sąrašą

Stebėdamas demonstracinę medžiagą, galėsi tarsi apsilankyti miške, kuriame pamatysi įvairių gyvūnų ir augalų, bei sužinosi, kuo skiriasi gyvi ir negyvi daiktai.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Lietuvių kalba (gimtoji), Pasaulio pažinimas

Klasės

1, 2

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB "Edukacinės sistemos", UPC, Ilona Surgautienė

ID numeris

SODAS 1404125617

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Saugomos

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Naršyklė, Flash Player

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Lietuvių kalba (gimtoji) (1,2 kl.)
  • Pasaulio pažinimas (1,2 kl.)

Veiklos sritys

  • Klausymas ir kalbėjimas
  • Žmogus ir gyvoji gamta

Gebėjimai

  • 1.3. Klausytis sekamos pasakos, sakmės, paaiškinti juose vaizduojamus įvykius
  • 1.6. Klausytis deklamuojamo eilėraščio, mokytojui padedant nusakyti jo nuotaiką, o kas gali – ir padarytą įspūdį
  • 5.4. Gebėti sugrupuoti pateiktus artimiausios aplinkos objektus į gyvus ir negyvus. Atlikti nesudėtingus sugretinimus, išskirti gyvų ir negyvų objektų skirtumus ir panašumus. Savais žodžiais paaiškinti, kas yra gyvybė.

Žinios ir supratimas

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra