Šis mokymosi objektas padės tobulinti gebėjimus mandagiai ir pagarbiai bendrauti tarpkultūrinėje aplinkoje, nagrinėjant klasikinius anglų, prancūzų ir japonų bendravimo etiketo pavyzdžius: bendravimo būdą, pagarbius kreipinius, elgesį susipažįstant, sveikinimosi stilių, tinkamas ir netinkamas bendravimo temas, gestus, žvilgsnį. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.
PradėtiDetali informacija
Dorinis ugdymas (etika)
11, 12
lietuvių
UAB „Šviesa“
LTLOM 243
Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ne
Nėra
Pasiekimai
Bendroji programa
- Etika ir kinas (11,12 kl.)
Veiklos sritys
- Saviugda ir savisauga: Aš – Žmogus
Gebėjimai
- 1.2. Savistaba, refleksija, tapatumo paieškos. Svarstyti žmogaus duotybių: kūno ir sielos reikšmę bei dermę remiantis kino menu. Svarstyti fizinio ir dvasinio (intelektualiai ir emociškai kilnaus) gyvenimo trajektorijas, apmąstant kine pateikiamų personažų dvasines ir fizines būsenas, sprendžiamas problemas
Žinios ir supratimas
- 1.2.2. Žinoti žodinės ir nežodinės kalbos reikšmę bendravimui ir tų kalbų ribas