Mokymosi objektas skatina žvelgti į Bibliją kaip Dievo ir išrinktosios tautos istoriją, kaip Knygą, kurios dviguba autorystė ir ilgas užrašymo laikotarpis, kurioje išreiškiamas gyvas Dievo pojūtis, slypi kilnūs pamokymai apie Dievą, išganinga žmogaus gyvenimo išmintis, glūdi mūsų išganymo slėpinys, Knygą, skirtą visam Atpirkėjo Kristaus ir Mesijo karalystės atėjimui parengti, pranašiškai jam paskelbti. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.
PradėtiDetali informacija
Dorinis ugdymas (tikyba)
11, 12
Tôrāh , raštai , pranašų knygos , pranašas , penkiaknygė , teologija , kanonas , apreiškimas , pažado žemė , tarpininkas , dorinis ugdymas , tikyba
lietuvių
UAB „Šviesa“
LTLOM 221
Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ne
Nėra
Pasiekimai
Bendroji programa
- Katalikybė ir pasaulio religijos (11,12 kl.)
- Šventasis Raštas - gyvenimo kelionė (11,12 kl.)
- Pašaukimai gyvenimui (11,12 kl.)
Veiklos sritys
- Šventojo Rašto ir tikėjimo pažinimas
- Atsiliepimas į Dievo ir Bažnyčios kvietimą
- Šventojo Rašto nagrinėjimas
- Dievo ir žmogaus dialogo Senajame Testamente aiškinimasis
Gebėjimai
- 1.1. Įvertinti savo klausymosi kliūtis. Svarstyti Biblijos kilmės klausimus. Vizualiai pristatyti ir paaiškinti Šventojo Rašto struktūrą: kiek, kurios knygos yra įtrauktos į judėjų ir krikščionių šventųjų knygų kanoną.
- 1.3. Aiškinti hebrajų mąstymo savitumo bruožus. Analizuoti Biblijos literatūrinius žanrus. Pristatyti biblinio teksto literatūrinės analizės įžvalgas.
- 2.3. Analizuoti išėjimo iš Egipto vergijos fenomeną apibūdinant dvasinę įvykių prasmę, pagal Biblijos įvykių eigą koncentruojant dėmesį į priežastis ir įvykių pasekmes. Apmąstyti savo išorines ir vidines „vergovės“ ir „išėjimo“ patirtis, įvertinti jų įtaką asmens augimui pritaikant Senojo Testamento įžvalgą apie du kelius (Įst 30,15–20).
Žinios ir supratimas
- 1.1.1. Pristatyti, kaip atsirado Biblija.
- 1.1.2. Paaiškinti Šventojo Rašto struktūrą.
- 1.3.1. Išvardyti, kokiomis kalbomis yra užrašytas Šventasis Raštas.
- 2.3.1. Aptarti Dievo tautos išėjimą iš Egipto vergijos.