Mokymo priemonė

Laisvė ir moralė

← Grįžti į sąrašą

Šis mokymosi objektas nagrinėja laisvės ir moralės sąvokas bei sąsajas. Kasdienis laisvės supratimas plėtojamas apmąstant laisvės ištakas - žmogaus prigimtinės laisvės sampratą, susijusią su gėrio ir blogio pažinimu bei su kalte, interpretuojant Biblijos Pradžios knygos pasakojimo simbolius. Pateikiama žymių lietuvių filosofų - A. Maceinos, Vydūno, J. Girniaus laisvės koncepcijos cituojant jų tekstus ir žiūrint vaizdo įrašą. Giliai suvokti žmogaus vidinę moraliniu požiūriu reikšmingą laisvę padės I. Kanto transcendentalinė etikos koncepcija. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Dorinis ugdymas (etika)

Klasės

9, 10, 11, 12

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB „Šviesa“

ID numeris

LTLOM 205

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Nėra

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Etika (9,10 kl.)

Veiklos sritys

  • Saviugda ir savisauga: Aš–Asmuo

Gebėjimai

  • 1.2. Analizuoti pamatinius asmens poreikius saugumo, priklausomybės, savigarbos, saviraiškos, prasmės ir tikslų siekimo požiūriu, remiantis savo patirtimi – kuriems iš jų teikiu prioritetą

Žinios ir supratimas

  • 1.2.2. Paaiškinti, kaip suprantu žodžius „asmens laisvė ir jos ribos“

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra