Mokymo priemonė

Meilė – žmogaus pašaukimas

← Grįžti į sąrašą

Šiame mokymosi objekte atskleidžiama tikros meilės samprata, nagrinėjamos meilės rūšys ir jos komponentai, aptariama, kas nėra meilė, ir siūloma padiskutuoti apie labiausiai paplitusius mitus apie meilę. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Dorinis ugdymas (tikyba)

Klasės

9, 10, 11, 12

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB „Šviesa“

ID numeris

LTLOM 852

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Nėra

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Katalikų tikyba (9,10 kl.)
  • Pašaukimai gyvenimui (11,12 kl.)

Veiklos sritys

  • Gyvenimo klausimai tikėjimo požiūriu
  • Bendravimas, sutarimas
  • Dvasinis augimas
  • Bendravimas ir sutarimas
  • Atsiliepimas į Dievo ir Bažnyčios kvietimą

Gebėjimai

  • 1.6. Analizuoti įvairius globalių problemų aspektus, siūlyti jų sprendimo būdus
  • 2.2. Analizuoti problemas, kurių kyla įvairiai interpretuojant lyčių teises, lygybę, santykius, vaidmenis
  • 5.2. Išvardyti mūsų patiriamus Dievo globos ženklu
  • 2.2. Savarankiškai apsispręsti, pasirinkti, išdrįsti pasisakyti, veikti. Pagrįsti asmenines nuostatas ir vertybes, dalytis jomis; pagarbiai priimti kitų vertybes. Atvirai ir drąsiai reikšti savo požiūrį išlaikant toleranciją, taktą. Argumentuoti savo nuomonę, ginti įsitikinimus, elgtis pagal juos nepasiduodant grupės, mados, autoritetų spaudimui.
  • 4.1. Visuotinio pašaukimo sampratą taikyti sau. Svarstyti pašaukimo klausimą konformistinių ar vartotojiškų nuostatų kontekste. Išlikti nepriklausomam pasirenkant sau pačiam labiausiai patinkančią prasmingą studijų ar darbo sritį. Įsipareigoti doram buvimui su Dievu ir žmonėmis, įdomiam ir naudingam darbui, tėvynei, bendruomenei, šeimai. Analizuoti meilės ir dorybių svarbą gyvenime, ieškoti būdų jas realiai liudyti.

Žinios ir supratimas

  • 1.6.2. Paaiškinti, kaip Bažnyčia siūlo nebūti abejingiems globalizacijos ir vartotojiškumo problemoms
  • 2.2.1. Lyginti individo ir asmens sampratas krikščioniškuoju požiūriu, analizuoti priežastis, kodėl žmogus yra paverčiamas priemone.
  • 2.2.2. Aptarti lytiškumo sampratą Šventajame Rašte ir Bažnyčios mokyme
  • 4.1.6. Gerinti supratimą apie agapės (caritas) meilę, pateikti jos apraiškų savo aplinkoje pavyzdžių.
  • 5.2.2. Aptarti pašaukimo gyvenimui, meilei, tarnystei svarbą

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra