Dėmesys sutelkiamas į įvairialypius tikėjimus ir praktikas, būdingas Rytų ir Pietų Azijos tikintiesiems. Supažindinama su svarbiausiais rytietiško dvasingumo elementais, religinėmis ir etinėmis kategorijomis. Lyginami Rytų ir Vakarų religijoms būdingi tikėjimo bruožai. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.
PradėtiDetali informacija
Dorinis ugdymas (tikyba)
11, 12
vedos , sikhizmas , kirpan , daosizmas , Višnus , hinduizmas , šintoizmas , kara , rytų religijos , dao kelias , kača , Lakšmė , džainizmas , keš , konfucianizmas , brahmanas
lietuvių
UAB „Šviesa“
LTLOM 369
Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ne
Nėra
Pasiekimai
Bendroji programa
- Katalikybė ir pasaulio religijos (11,12 kl.)
Veiklos sritys
- Bendravimas ir sutarimas
Gebėjimai
- 2.1. Analizuoti ir vertinti šeimos modelius. Įvertinti mąstymo stereotipus ir tarpasmeninius santykius šeimoje. Svarstyti kitų religijų požiūrį į šeimą. Lyginti ir analizuoti religinių bendruomenių struktūrą
- 2.2. Svarstyti globalios visuomenės pasiekimus, gyvavimo principus ir kylančias problemas siūlant sprendimo būdus. Apmąstyti bendros gerovės principus ir asmeninį indėlį ją kuriant. Naudojantis IKT parengti pranešimą apie teisingumo, solidarumo, universalumo principus visuomenės ir religijų patirtyje
- 2.4. Naudojantis IKT analizuoti Rytų religijų ir krikščionybės mokymą. Apmąstyti Rytų religijų įtaką pasauliui, Lietuvai. Pagrįsti dvasinių vertybių reikšmę
Žinios ir supratimas
- 2.1.2. Paaiškinti religinių bendruomenių kilmę, etinius principus
- 2.2.2. Pristatyti religijų socialinio teisingumo principus
- 2.4.1. Paaiškinti Dievo ir žmogaus santykį ir raiškos būdus Rytų religijose