Mokymo priemonė

Išmintis (pagal A. Šliogerį)

← Grįžti į sąrašą

Šis mokymosi objektas skirtas filosofiniam būties mąstymui ypač reikšmingai išminties vertybei nagrinėti.  Išminties paieškos tradiciją ir filosofinio mąstymo likimą aptaria filosofijos prof. Arvydas Šliogeris. Mokiniai skatinami analizuoti ir diskutuoti, kokį žmogų galėtume laikyti išmintį vertinančiu žmogumi. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.

Pradėti

Detali informacija

Dalykas

Dorinis ugdymas (etika)

Klasės

11, 12

Kalba

lietuvių

Autorius

UAB „Šviesa“

ID numeris

LTLOM 336

Platintojas

Autorių turtinės teisės

Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Mokama

Ne

Techniniai reikalavimai

Nėra

Pasiekimai

Bendroji programa

  • Filosofinė etika (11,12 kl.)

Veiklos sritys

  • Įsisąmoninta tapatybė ir saviugda: Aš – Asmuo

Gebėjimai

  • 1.6. Apmąstydamas kasdienę etinę patirtį, mokinys suvokia skirtumą tarp faktų ir vertybių, nuomonės ir pagrįsto žinojimo, jis geba kritiškai vertinti išankstines nuostatas, nuomones ir stereotipus

Žinios ir supratimas

  • Konceptualus pažinimas: mokinys suvokia skirtumą tarp faktų ir vertybių, idealo ir realybės, praktinių ir filosofinių klausimų, aprašomosios (deskriptyvinės) ir filosofinės (normatyvinės) etikos, gali paaiškinti, kodėl etika vadinama „praktine filosofija“ ir kokia „filosofinės etikos“ paskirtis

Panašios mokymo priemonės

{{keyword.name}}, ir {{learningContent.keywords.length-3}} {{(learningContent.keywords.length-3) | caseByNumber:{single:'sco-keywords-single', zero: 'sco-keywords-zero', defaults: 'sco-keywords-default'} }}

Nėra