Mokymosi objektas Kultūriniai etiketo savitumai nagrinėjamas taikant Mozaikos arba Durstinio metodą – mokymosi bendradarbiaujant būdą, kai mokiniai susiskirsto į ekspertų grupes, išanalizuoja konkrečią situaciją, tada vėl susiburia į bendrą grupę ir paaiškina vieni kitiems, ką sužinojo. Šis mokomasis objektas sukurtas įgyvendinant Europos struktūrinių fondų finansuojamą Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“. Jis yra skaitmeninės mokymo priemonės doriniam ugdymui (http://smp2014do.ugdome.lt/) dalis.
PradėtiDetali informacija
Dorinis ugdymas (etika)
11, 12
lietuvių
UAB „Šviesa“
LTLOM 310
Ugdymo plėtotės centras. Licencija leidžia kitiems remiksuoti, keisti ir kurti kūrinio pagrindu nekomerciniais tikslais, su sąlyga, kad nurodoma autorystė ir naujieji kūriniai licencijuojami identiškomis sąlygomis http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ne
Nėra
Pasiekimai
Bendroji programa
- Profesinė etika (11,12 kl.)
Veiklos sritys
- Dialogas: Aš ir Tu
Gebėjimai
- 2.4. Dalykinio etiketo reikalavimus pritaikyti tipiškoms situacijoms. Gebėti teigiamai save pristatyti darbdaviui, kolegoms, interesantams
Žinios ir supratimas
- 2.4.3. Paaiškinti, kas yra prideramas elgesys. Tai vienas iš darbuotojų atitikties socialiniam ir profesiniam statusui vertinimo kriterijų