Parengta švietimo problemos analizė „Kaip mokosi Lietuvos pedagogai?“

← Grįžti į sąrašą

Naujiena

2016-02-08 13:15 | Šaltinis: Ugdymo plėtotės centro svetainė | Originalus straipsnis

Parengta švietimo problemos analizė „Kaip mokosi Lietuvos pedagogai?“

Švietimo ir mokslo ministerija išleido švietimo problemos analizę „Kaip mokosi Lietuvos pedagogai?“. Joje aprašyta dabartinė Lietuvos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sistema ir aptariamos galimos šalies pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sistemos vystymo kryptys. Šią švietimo problemos analizę parengė Ugdymo plėtotės centro darbuotojai Vytautas Andrėkus, Asta Birgelytė, Snieguolė Dinapienė, dr. Albinas Kalvaitis, Ramunė Korenkienė, Jovita Monkevičienė, Rasma Norkūnienė, Birutė Rutkauskienė, Ingrida Šedeckytė-Lagunavičienė ir Ramunė Šaučiulytė.

Švietimo problemos analizėje aptariama, kas yra pedagogų kvalifikacijos tobulinimas ir kur jis vyksta, kaip finansiškai remiamas Lietuvos pedagogų kvalifikacijos tobulinimas, kokiomis formomis ir būdais šalies pedagogai gali tobulinti savo kvalifikaciją ir kiti aktualūs su pedagogų kvalifikacijos tobulinimu susiję klausimai. Paskelbtoje analizėje taip

...

{{news.createdOn | date:'yyyy-MM-dd HH:mm'}} | Raktažodžiai: {{keyword.name}}; | Šaltinis: {{news.sourceName}} Ugdymo sodas

| Ištrinti